FAQ

Antwoorden op de meeste gestelde vragen kan je op deze pagina vinden. Mocht jouw vraag hier niet worden beantwoord, dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen via: info@idyllischibiza.nl

Boetiekjes & andere verkooppunten

Is het mogelijk om Ibizu sieraden en accessoires in mijn boetiek of via een ander verkooppunt aan te bieden?
Het is zeker mogelijk om Ibizu sieraden en accessoires aan te bieden in je boetiek, winkel, webshop, pop-up store, marktje etc. Houd in gedachte dat dit alleen mogelijk is op basis van selectie. Ibizu selecteert zorgvuldig welke verkooppunten passend zijn en in lijn liggen met waar Ibizu voor staat. Om te informeren of jouw concept, boetiek, winkel etc. in aanmerking komt voor de verkoop, vragen we je om een email te sturen naar: info@idyllischibiza.nl
Handig is om dan alvast de volgende gegevens mee te sturen:
• Website/facebook pagina;
• Korte beschrijving van het bedrijf;
• Contactgegevens.

Uitverkocht

Is het mogelijk om een uitverkocht sieraad of accessoire bij te bestellen?
Helaas is het niet mogelijk om een uitverkocht sieraad of accessoire nog bij te bestellen. Ibizu staat voor exclusiviteit en er worden van ieder item 10 exemplaren gemaakt. Zo zijn er altijd maar maximaal 10 personen die over hetzelfde sieraad of accessoire beschikken.

Is het mogelijk om een uitverkocht sieraad of accessoire bij te bestellen tegen extra betaling?
Helaas niet. Het idee is dat de Ibizu items uniek blijven en daarom worden er echt maximaal 10 van gemaakt.

Bestellen

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle producten die zichtbaar zijn in de webshop zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven. Wanneer er nog slechts vijf van zijn of minder, dan zal dit er bij vermeld staan. Wil je meerdere exemplaren bestellen, maar zijn die niet meer beschikbaar? Neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden!

Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis!

Kan ik mijn bestelling veranderen/annuleren?
Als de betaling heeft plaatsgevonden, kan de bestelling niet meer via de webshop veranderd of geannuleerd worden.

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren:
Via iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren), PayPal, Mistercash en overboeking per bank. Indien er voor overboeking per bank gekozen wordt, dient de betaling binnen 3 werkdagen na bestelling voltooid te zijn. Pas nadat de betaling ontvangen is, wordt de bestelling verstuurd. Wanneer de betaling niet binnen 3 werkdagen binnen is, wordt de bestelling zonder berichtgeving geannuleerd.

Verzending en levering

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Wanneer je een bestelling plaatst voor 18.00 (van maandag t/m vrijdag), wordt deze op dezelfde dag nog behandeld en verzendklaar gemaakt. De bestelling wordt vanuit Spanje verzonden, waardoor het dus enkele dagen kan duren voordat deze bij jou aankomt. Wanneer je een bestelling plaatst in het weekend, zal dit dus iets langer duren (binnen 7 werkdagen).

Comments are closed.